HOME SWEET HOME (no kidding)

Blev "beordrad" att blogga och lägga in bilder NUUU ikväll hehe. ok har inte så mycket att säga förutom att det har varit 36 grader och sol every day. ni kan ju ta en titt på mina fula bilder och skratta. speciellt kamel-bilden. HAHAHAHA vänta ni bara
 
lol 
och jaaaaaaaaa den här boken äger!! det är inte så mycket snusk som alla tror, den är bra på alla andra sätt också. svårt att beskriva men jag blev besatt redan efter de första 5 sidorna och läste ut den efter 4 dagar och inser nu att mitt liv kommer gå under om jag inte får läsa tvåan också. hehe
.
ok det var det. inatt sov jag 1, 5 timme och idag har jag varit på resande fot i totalt 16 timmar = jag är DÖD nu. så godnatt peeps!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara

Fin blogg osv.

RSS 2.0