intressant pluggis-sara (lol)

Vaknade inatt alldeles sjöblöt i svett och det visade sig att jag hade feber (skulle kanske inte gått 1 timmes promenad i -22..). Sjukanmälde mig och somnade om naaajzzzZZzZZZz
Senare kom mormor och väckte mig och hjälpte mig skriva klar samhällsprovet och göra körkortsfrågor ("65 frågor på provet??? MILDA MATILDA när man tog körkort på min tid behövde man bara ha rätt på 10 frågor" haha mormor...) Har även börjat på mitt projektarbete (lite sent å börja nu men.. hehe). 
Men nu är jag FUCKING LESS. Har inte gjort annat än plugga idag och nu har jag fan snart läst typ halva körkortsboken
tagga prov imorn wihooo
nä ska sova nu. hoppas jag ej vakna med feber imorn
hHErRååÅ 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara

Fin blogg osv.

RSS 2.0