Min drömbil.lol

Har inte varit så aktiv här men vem bryr sig för jag pluggar körkortsteori för fullt. Har provet alldeles, alldeles snart och alldeles, alldeles snart hoppas jag att jag har ett körkort i min hand. Om jag int drar mig ur. HEHE skéeemta. 
min dröm har alltid varit att vara fyllechaffis till mina vänner<3<3<3<3<3<3
kidding. eller
nä men serri det är inte länge kvar nu till the finals of det här jävla körkortshelvetet. pratade med pappa today och han håller på kolla upp en bil åt moi. ibland äre en fördel å ha en fader som jobbar på motorcentralen mihi
nä fy fani me helle. ge mig ba körkortet! 
nä men vafan sluta babbla sara. godnatt töntar
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara

Fin blogg osv.

RSS 2.0