Körlektion

Skola imorse och efter lunch hade jag körlektion. Det blev en extra lång körlektion dessutom! Körde med en annan elev som skulle på uppkörning (!) så medans han var och gjorde den vandrade jag runt lite på stan. Köpte ett par byxor och en topp innan jag mötte upp han och läraren igen. Det visade sig att han sätt där bak med ett nytaget körkort... AVIS. Fick köra landsväg hem och sedan tanka. Landade hemma strax efter kl 17 och nu ska jag kolla lite på Awkward. Har iaf haft en kunglig dag och körlektionen var typ den roligaste och bästa jag haft:D ok vem bryr sig Sara.... 
lol
 


Kommentarer
gud

jag bryr mig! mvh gud

2013-01-08 @ 19:22:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara

Fin blogg osv.

RSS 2.0