Lång dag idag, slutade kl 17.00, hem och byta kläder, iväg till Sabina, äta och sen iväg på liljas modevisning på medis och sedan till Sabina och sen hem igen. 
Imorn har jag halkbanan 7.45 sedan tillbaka till skolan, skolbio, lektioner och slutar 21.00 pga öppet hus. 
Fredag ska vi egentligen vara lediga men vi som är med i musikalen måste övaövaövaöva från 8.30. förhoppningsvis får jag sluta liite tidigare på fredag så jag hinner åka in till stan, shoppa något jag kan ha på mig på kvällen. sedan hem, middag hos morfar som fyller år, hem igen, göra mig i ordning, till Sabina. FEST. krogen. FEST
 
NU VET NI att jag ej kommer att uppdatera min blogg förns om 45 år. 
bye
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara

Fin blogg osv.

RSS 2.0