Semi #2

Såg semifinal #2 igår med älskling och
1. 70 % av alla låtar var så jävla långsamma och tråkiga att man nästan somnade och sen
2. kom Loreen och ba BAAAAAAAAAAM. Fast dock tycker jag inte om att hon har ändrat i sin låt?????? Men publiken verkade gilla henne och hon gick vidare så nu får vi bara hoppas på det bästa imorn
3. Nederländernas låt: ja felicia honhade en ganska rolig röst men wtf is up with the fjädrar??? visste inte att nederländerna hade ett indian-ursprung............................
4. jag håller med felicia om att norge har kopierat eric saades look. inte ok. inte ok alls.
5. varför tycker alla att turkiet var as bra???????????????? dom såg ju fan ut som dansande kycklingar
6. bara för att loreen hade besökt nån mänskliga-rättigheters-grej i Baku så var hon nära att bli diskad. HERREGUD vad vill ni att alla artister ska göra där nere den här veckan? gå och glo på alla hemlösa eller?????? det är baku i AZERBAIJAN vet fan knappt vars det ligger...
ok har iaf sovmorgon nu för att jag bestämde det själv, hehe. ska gå till skolan vid 12 och ha engelska och historia innan jag tar helg. seeyah!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara

Fin blogg osv.

RSS 2.0