KAN FAN INTE SOVA!!!!!!!

Blir så jävla irri!!!!!!!!!! tänk er 2 personer i mitt lilla rum med ingen luftkonditionering alls och 20 grader ute. DYING in there för fan. lökar som om jag sprungit ett jävla marathon så tillslut vart jag sur och gav upp hoppet om att kunna få somna ändå. så tog med mig en kudde och filtar och begav mig till den svala soffani vardagsrummet DÄR LUFT EXISTERAR i det här huset. men jag kan fortfarande inte sova. FUCK MY FUCKING LIFE, vet ni hur jävla trött jag är????????????????????? har seriöst hållt på somna på alla lektioner i veckan och kan kan ändå inte få sova???????????????????????? vad vill gud mig????????? jag är en oskyldig liten flicka snälla låt mig sova
:(:(:(((((((((((((((((:(((((((((((((((((((((((((((((((((((


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara

Fin blogg osv.

RSS 2.0