BRA DAG (Y)

Fan vad effektiv jag har varit idag. Hade inte ens börjat på mitt fördjupningsarbete i geografi (som ska vara inlämnat om 1 vecka) och idag på lektionen skrev jag ca 4 sidor. Nu är jag inne på min 6:e sida och tro det eller ej men det är fan roligt att skriva om Australien! hahah (sorry frida, jag bytte från u-länder för jag kom ingen vart...)
Australiens huvudstad Canberra :D intressant va :D hahah ok kanske inte vet inte varför men det går bara bra nu (y)
jag har till och med hunnit med en shoppingrunda (med lunch OCH fika) och gymmat och snart ska jag snöra på mig skorna för en springtur med felicia. detta är minsann en bra dag jämfört med igår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara

Fin blogg osv.

RSS 2.0