Vaken...

HUR F-A-N lyckas man vakna kl 7.00 på en lördagmorgon???????? Hade ställt väckarn på 9.... Men ja, som ni kanske kan gissa så är jag ju uppe redan nu, kunde ej somna om. Och då tänkte jag att jag kan göra ett inlägg för er mina kära friendz. Marcus ligger fortfarande och sover, ja alla ligger typ och sover och här sitter jag i köket forever alone :( hehe

Iaf, pappa kommer ochhämtar oss kl 1 idag and then åker vi to the flygplats. Flyget går kl 4 så är framme typ 22.30 svensk tid, dryyyyyyyyyygt.
Ok ska testa göra ett tidsinställt inlägg, är ej så tekniskt så vi får se om he funkar. Om det funkar ska det komma upp ett inlägg typ ikväll nån gång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara

Fin blogg osv.

RSS 2.0