JeansPROBLEM

När man har hittat dom perfekta byxorna/jeansen - tror man. Nej för självklart finns det ju tydligen inga byxor som är perfekta. Förut trodde jag att mina jeansleggins jag köpte från rut mfl var perfekta - tills dom blev gråa efter typ 2 tvättar och gick sönder för minsta lilla. Köpte sedan ett par jeans på JC men dom är jättestora runt vaderna (fanns ingen mindre storlek på längden kvar). Har nu hittat ett par svarta jenasleggins, från only (?) tror jag. Dom är perfect match&fit för mig MEN jag kan fan inte gå på toa med dom hahah. Det är en dragkedja vid röven som man måste ha hjälp med att dra upp och det tar sin lilla tid att få upp den dessutom. Så därför kan jag bara gå på toa högst 1 gång om dagen om jag har någon som kan hjälpa mig dra upp dragkedjan........ hahahha seriöst hjälp mig gud att hitta ett par jeans som inte har några nackdelar....
Medans vi liks är inne på ämnet JEANS. Jag hatar btw jeans. Var inne på gina tricot i lördags och hittade typ världens snyggaste jeans. Tog den storlek jag brukar ha och skulle prova. TROR NI JAG FICK PÅ MIG DOM?? NEJ PRECIS. När man dessutom har provat 78 jeans innan det och inga passar så blir man kanske lite less.
Varför är alla jenas SPIKRAKA och gjorde för tjejer som inte vet vad mat och kurvor är??????? Ska man köpa dom jeansen som jag ville ha så måste man alltså ha en platt röv, inga höfter och världens smalaste lår.
/Bitchsara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara

Fin blogg osv.

RSS 2.0