Jag gör som liddemannen

Saker jag stör mig på 1.00000:
1. att liddemannen sällan (SÄLLAN) har roliga bilder i sin blogg
2. alla historiska kinesiska namn. hur fan uttalar man Liu Xiaobo, Zhao Ziyang och Wuerkaixi ????
3. att tiden går så jävla sakta, VILL ÅKA NU
4. att sabina alltid har match/träning när jag vill göra nå me na
5. sur-danny. varför bli sur för att man kom 2:a i FINALEN i mello? U MAD BRO
6. att jag just nu har lika tråkigt som en enhörning i djungeln
7. att jag slutat träna för jag pallar EJ
8. att liddemannen för det mesta skriver med caps look och en bokstav i taget i facebook-chatten. ETT BRA EXEMEL PÅ DETTA:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara

Fin blogg osv.

RSS 2.0