Jag gör som liddemannen 2.0

Saker som är bra 1.0
1. att det är fredag imorn!!!!!!!!!!!
2. att mamma nyss kom hem från affären med mat
3. att hockeysäsongen snart är över (förlåt älskling!) men jag är liiiite, en aningens liiite less att sitta på en kall bänk i en kall ishall och frysa ihjäl i typ 3 timmar. på tal om det. varför fixar inte SNÅLVÄNNÄS en bättre ishall??? det kanske skulle vara roligare att kolla på hockey om man slapp frysa ihjäl!!!!
4. att det bara är 16 dagar kvar tills jag och marcus lämnar det vackra landet sverige
5. att ha roliga vänner. speciellt på gerts lektioner för om man inte har datorn/facebook uppe då han står och pratar i ca 1 timme och 20 min så är risken stor att man somnar. ett exempel på detta: (när vi liks ändå är inne på facebook-chatter):

  • ser ut å bli riktigt härligt. vad säg du, ska vi knäppa en norrlands guld i solen

     



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara

Fin blogg osv.

RSS 2.0