Torsdag

Tro det eller ej men tiden har gått ganska snabbt på jobbet idag. Kan vara för att det var rätt bra pass på radion idag, speciellt när dom disskuterade Rihanna och hennes kärleksaffärer i typ 1 timme haha. Kom iaf nyss hem från 3 kronor där jag har tjockat pizza med bror. Snart kommer älskling och gör mig sällskap ikväll och inatt!:D Imorn jobbar jag bara halva dagen, efter lunch dvs eftersom jag och älskling måste åka in till stan på ett litet men viktigt ärende :)
 
BTW NI HAR EJ sett mina naglar ;)
 
 
Hahah så ful. Har målat ditt rött nagellack men orkade inte pilla dit det på nagarna med pärlor haha. så därför är dom omålade. 
Gjorde dom hos Amanda Jonsson Junevall och vart supernöjd, tack!:)))))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara

Fin blogg osv.

RSS 2.0