babbeltrabbelsnabbelnabbelkabbel

JOBBIGT att gå till jobbet imorse blablabla, ni vet den där storyn redan. Men nu äre bara så att jag har 2 veckor kvar sedan får jag ledigt och dessutom, vad skulle jag annars gjort på dagarna om jag inte hade vattnat gravar???
Nä nu ska vi inte vara negativa här. Tur man har P3 i hörlurarna så man överlever arbetslivet. 
Min bruuur fyller iaf år idag så hade lite besök på middag och tårta. Av mig fick han en duschkräm. Minns när han typ fyllde 7 och man köpte lego och bilar åt honom, int fan vare så enkelt nu när han fyller 14. maddafucker. sluta väx upp. nä skoja. 
nu ska jag snart hoppa i säng. imorgon väntar jobb igen och sen ska jag och sabina fara och göra naglar hos amanda. kommer bli nice. hoppas bara hon inte får en chock när hon ser mina white trash manikyr naglar. så jävla, snygga svimmar typ. där var jag ironisk. ha-ha.
fan vad jag babblar. pris till den som orkar läsa detta. 
godnatt peeps.
 
detta är mitt mål - få spagettinaglar som en maddafukker. skoja. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara

Fin blogg osv.

RSS 2.0