SÖNDAG yeee

Ok idag ska jag komma med ett roligare inlägg! Vaknade av regn imorse så våra sol- och badplaner förstördes, vilket faktiskt var tur eftersom jag som är så jävla smart inte har tagit med mig bikini pga att de jag ahr är antingen för fula/för småa/för stora. Men mest för fula. Vilket i-landsproblem... Så idag blv det en till sväng ut i Stockholms kära city/stads liv där jag oftast brukar få damp på alla jävla människor. Dom verkar ju fan inte kunna flytta på sig!!!!!!!!!!!! Iaf så har jag shoppat idag. Men jag orkar ej visa allt pga har ej tagit kort på allt pga allt har jag dumpat på sängen pga att vi sprang hem från tunnelbanan pga extrem hunger pga att vi sprungit runt överallt i stan pga uppdraget att hitta en bikini (och massa andra saker) = utfört. Nästan iaf. Nu sitter vi iaf framför tv:n och chillar men lite senare blire en powerwalk igen. Imorn är det lovat finväder = eftersom jag har hittat en bikini (inte bara en utan 2!!!!!!!! hör och häpna sara bikinihataren karlsson har köpt 2 fucking bikinis!!!) så blire att sola och bada :D
 
Men nu ska vi chilla lite till innan det är dags att snöra på sig träningsdojorna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara

Fin blogg osv.

RSS 2.0