Jofama

Klev upp som vanligt imorse och gick en runda på ca 5.5 km och sen hem å i med bränsle i magen som bestod av en smoothie. Sen åkte jag och mamsen iväg till stan för en liten shoppingrunda. Fick med mig ett par jeans, 2 toppar/tröjor och massa underkläder :D (Y)
Ikväll blir det en till prommis fast med Felicia, sen blir det nog hem och och ha lite tv-mys. ok. japp.
 
Nu ska ni få en riktig bild för en gångs skull! Prova jofama by kenza-jackan idag inne på nicole och blev typ KÄR. måstemåstemåstemåste ha den. men prislappen visade annat så det får bli lite senare kanske. annars får jag önska mig den i födelsedagspresent!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara

Fin blogg osv.

RSS 2.0