JÄVLA GETINGAR

HEJJJJ. har försökt skriva typ 100 inlägg från iphone-appen MEN INTE FAN FUNKAR DET!!!!!!!!
IDAG städade vi sen åkte vi in till... ja nånstans kommer inte ihåg alla jävla platser här i 08-landet. vi klev av på slussen iaf. sen åt vi på subway sen började det åska, blixtra och ösregna så då åkte vi hem. ja det var ju en trevlig resa på mindre än 2 timmar. så nu sitter vi här i lägenheten och gör INGENTING. för jag fick inte shoppa nå mer för marcus för han orkar inte gå in på Zara och Topshop fler än typ 10 gånger............... :(
 
BTW BERÄTTADE JAG om våran lilla springtur i förrgår? ställde väckarn på 8, klev och och for ut och sprang. och jag som är ganska lat av mig tänkte att nu jävlar, försökte springa i marcus takt. sen skulle vi springa uppför en lång trappa, typ ute i skogen. så jag började och tog i som fan. koncentrerade mig på trappstegen och kollade ner hela tiden. sen hörde jag helt plötslitg ba
BBBZZZZZ BZZZZZ BIIIIIIZZZZ BIIII BZZZZZZZ runt hela mig och det ljudet övergick snabbt till

AJ SOM INIHELVETES JÄVLA FAN!!!!!!!!!!!! SATAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
som sedan övergick till marcus
 
AAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJ SATAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
vi blev alltså attackerad av en jävla getingsvärm!!!!!!!! fick 2 stick på låren och marcus klarade sig med 1. trodde nästan jag skulle dö där ett tag, så jävla ont gjorde det. så då vart jag sur och sprang (gick) hem.
KUL HISTORIA. NÄ
 
OCH JA FELICIA jag lovar att jag give you a call when jag kommer hem!!!!!! ;D och jag har köpt en present for you och den/det är så vackerrrrr´, nä nu tänker jag inte säga mer.
 
ok nu ska vi hitta på nått. typ gå ut i åskan. nä jag kidda ba. hejdå.


Kommentarer
Anonym

jag läste om bina på expressen, det är en getingsvärm på typ tusentals bin som härjar i centrala stockholm, det är tydligen jättemycke problem med dom där. tur att ingen av er var allergisk mot dom för då kan man DÖ. bra, ring mig. hejdå.

2012-07-13 @ 16:24:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara

Fin blogg osv.

RSS 2.0