I Stockholm. fuck

Imorse när vi landade runt 9-tiden så duggregnade det och var mulet, så direkt vi kom till lägenheten bytte vi till jeans och converse och for ut på stan. Men självklart kom ju solen då precis fram och det har varit typ 30 grader i solen och där går ´jag och vandrar runt i svarta långa jeans. JAG DOG bokstavligt talat.
Iaf så var jag ute efter bla en bikini som ja inte hittade för jag hatar bikinis och jag hatar att fucking titta/köpa bikinis så fuck you H&M ni suger på bikinis. Var även ute efter ett par shorts SOM INTE SER UT SOM NÅ JÄVLA JEANS-TROSOR. Hittade såklart inga. Så då gick jag till Christian DIOR`s disk inne på åhlens och shoppade loss för att jag var sur. Nä jag skoja jag shoppade inte loss jag köpte bara en rengöring från Dior. Lite lyx kan man väl få ha när man tydligen ändå inte har tänkt bada/sola nå mer denna sommar. (Fuck alla bikinis. igen). Sen skulle jag ha en primer från Make Up Store, tog lite hjälp av en tjej som jobbade där och frågade
 
- har ni nån primer som dämpar glansen i ansiktet och jämnar ut huden bra?
- ALLTSÅ ÄR DU SERIÖS? Blir du glansig??Eh vad har du för foundation?????
 
FUCK YOU BITCH här kommer jag in som en trogen MUS-kund och du dissar min fråga. Då fick det fan va. Imorron (eller någon annan dag) kommer jag fan gå tillbaka till min trogna älskare DIOR. Då fåre fan kosta vad det vill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Sen en annan grej. Idag köpte vi sånna där tunnelbande-kort. SL-kort eller vad det nu heter. /care. Så när vi skulle gå ner til tunnelbanan så står vi ju självklart där som en å annan jävla turist från norrland med bonn-kläder och trycker och trycker och det piper åt alla håll å kanter och dom där dörrarna vill ju för fan inte öppnas. SEN kom vi på hur man gjorde efter typ 100 år och då hade hon i informationsgrejen säkert redan hunnit tagit sig en funderare öven VAD FAN vi gjorde här nere i 08-landet i 30 graders värme, svarta jeans, 2 linnen och en jacka. MADDAFUCKER.
 
Nä nu är jag jävligt less. Marcus håller på göra en macka medans jags er på tv och här tänker jag fan sitta hela kvällen. Nä jag skoja vi ska faktiskt ut på en promenad MEN SEN tänker jag fan sitta här resten av kvällen.
 
MVH
En hungrig och svettg bitterfitta som nojjar över att hon förmodligen inte passar in bland alla 08:or här nere. Återkommer när humöret är på topp igen.
 


Kommentarer
åh sara

kom ut ikväll, jag väntar i hörnet, vid 7eleven..
skojja.
HAHAH asså ditt liv verkar fan inte vara så lätt på denna semester. jag lider med dig.
Sen en till grej, DU MÅSTE FAN HÖRA AV DIG SÅ FORT DU KOMMER HEM!! DU FATTAR EJ HUR TRÅKIGT JAG HAR! INGEN ÄR HEMMA !! INGEN!!! inte du, inte stina, inte min familj, inte malin, inte thea och elin, inte joel, inte bella inte lina inte agnes inte NÅGON JAG KÄNNER ÄR HEMMA OCH KAN VARA MED MIG!!!! JAG ÄR TILLOME LESS PÅ ATT SE FILM!!! SÅ JÄVLA TRÅKIGT HAR JAG!!!

2012-07-09 @ 17:39:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara

Fin blogg osv.

RSS 2.0