16 and pregnant

tja
 
 
bli inte rädda, det är bara jag som ligger här i soffan med en smärta från helvetet, även kallat mensvärk. 
och jag måste synda! vart så jäkla sugen på choklad så var tvungen å äta marabou! :( tur att jag hann gå idag innan smärtan började :P
 
jag ligger iaf å kollar på "16 and pregnant" på MTV, blir ba så jävla irri på alla killar för det är ingen som fucking bryr sig. 
"vad ska vårt barn heta?" "jag bryr mig inte" "du måste sova med mig inatt och hjälpa till med bebisen" "jag bryr mig inte jag är trött" "kan du byta blöjan?" "nej det är äckligt" "kan du skaffa jobb så vi har råd med bebisens resurser?" "nej jag orkar inte"
 
vafan


Kommentarer
din älskling nr.1

HAHAHAHA sara jag älskar när du är irr på saker. för det är kul. och jag HÅLLER MED!!!!!!!!

2012-07-30 @ 21:29:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara

Fin blogg osv.

RSS 2.0