IKVÄLL.

JAG HAR TRÅKIGT. Det var faktiskt en bra idé att göra en ny blogg. För jag gillar ju tydligen att ta ut all min ilska på bloggen. Eller jag är inte precis arg nu, jag är uttråkad. Också en orsak att ha en blogg. Då gör man ju nått...
Vad ska jag göra ikväll? :( Jag tänker inte gymma, jag tänker inte gå ut. Jag tänker fan sitta här i soffan framför tv:n och äta kladdkaka. Och allt annat gott som finns i kylskåpet. Jag går seriöst runt som en jävla pacman i köket just nu. Men så är det att vara kvinna ibland.
Försöker btw att planera mitt sportlov just nu. Har iaf en plan som är lite unfinished än. Nämen käften nu Sara, fan vad jobbig jag är ibland.
Mmmh glass. Jag tror vi har en B&J i frysen..................


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara

Fin blogg osv.

RSS 2.0