Cecilia på paradisbadet

Jag, som levt på soffhäng och kladdkaka de senaste dagarna, har äntligen tagit mig ut på en långpromenad. Jag och Elin vandrade i ca 1 timme så nu är man som nöjd för dagen :) Har nyss duschat och sitter nu och ser på tv och väntar på Marcus. Han är på match men har lovat att vara min sovpartner ikväll :)
Nej hörreni, nu ska jag värma den fantastiska uppfinningen som jag pratade om tidigare idag!
Förresten jag glömde ju tala om för er! Här på bilden ser ni Cecilia Olofsson på paradisbadet. Vi i klassen undrade idag vars hon hade tagit vägen, hon som alltid brukar vara i skolan. Så vare nån som smygtog det här fotot på henne och skickade till mig....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara

Fin blogg osv.

RSS 2.0