Gran Canaria - Bilder


När vi kom till vårat hotellrum på natten möttes vi av denna syn.
Hotellrummet.
Första dagen. Solade och badade vid hotellets pool som hade en awesome utsikt :)
yee
La piscina :D
Hotellet :) Vi bodde ditåt --->
(Y)
chillar
mmmh cola
:D
Spelade minigolf ganska sent på kvällen, efter ett tag fick vi besök av fucking jävla fladdermöss! Vart skiträdd dom är fan läskiga :(
Gissa vem som vann? :D :D :D Inte jag iaf...... :(
Amadores by night :)
:D
pusspuss <3
På väg till Puerto Rico (rekommenderar EJ det stället...)
Fint men jävligt mycket större än det ser ut. Det jobbiga var shoppingcentret:
Fanns typ 100 resturanger och alla kypare stog och ropade in oss. Åt man inte på deras resturang blev dom typ sur (?)
PR:s playa
På väg hem till el hotell
Hade minst sagt en mysig promenad hem :)
yeey
Kära palmer, kom och hälsa på i Sverige :) ?
Avslutade kvällen med jordgubbar (y)
Nästa dag gick vi ner till playan :)
Vit sand och turkost-blått vatten. Kan ej bli bättre :)
Dock var det ganska kallt i vattnet men tillslut kom jag i :D
Min lilla fegis ville inte doppa hela kroppen :)
Lovar att jag saknar dom här dagarna jävligt mycket. Solen högt på himlen, molnfritt och här ligger vi och solar:
Svar nej, jag vet att jag inte matcar mina bikinidelar haha. Men min vita underdel var blöt från poolen så tog torra och då fick de bli lila (y)
Ok vad gör jag här??
Yummi
Svalkar mig in the pool :)
Nice utsikt from the pool :)
Chillar :)
(Y)
Ok då var vi på playan igen. Och här var det mörkt. Men det drog förbi och det var sol igen :) (y)
Hahah fan vad hemsk bild men jag bjuder
Ok vi börjar närma oss de sista dagarna :)
Åt på en resturang som hette Memphis :)
En kväll betsällde vi in en varsin sådan här. Gissa om man blev mätt??? Mådde seriöst illa efter denna.
Samma här, väldigt god men bläää efter ett tag hehe.
Min lilla "outfit" :)
Ok allra sista dagen, igår alltså låg vi och solade vid poolen. Då blev det jävligt mulet så vi gick ner till playan och gick i några butiker :)
Sista kvällen. Var lite taggad på att få komma hem faktiskt :)
Jaa. Det var den resan det. Tiden gick jävligt fort men det har iaf varit den bästa veckan jag har haft det här året med världens bästaste :) <3 Och jag som sällen blir brun (mer röd) har faktiskt blivit brun :D
Ok nu ska jag snart sova. Har som sagt sovit knappt 3 timmar inatt så denna natt ska jag ta igen all sömn, väck mig inte imorgon :D Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara

Fin blogg osv.

RSS 2.0