jag kommer hem snart mami

Hejhejhej pa er. Kom nyss fran playan dar vi har atit middag ikvall och nu sitter vi har i receptionen och slosar alla cent och sma euro pa internet haha. kl 22.00 ska det borja nan show nere vid poolen sa vi ska ga dit snart och kika vad det ar. sen ska vi ga upp och sova nan/nagra timmar innan bussen kommer och hamtar oss inatt.
btw idag var det inte sa bra vader sa vi gick till spa har pa hotellet och det var fan nice! badade i spa-poolen typ hur lange som helst haha
Med detta fabulosa inlagg sager jag hejda amadores och gran canaria och KARA vannas jag har saknat dig (eller...?). ne jag saknar bara min family och mammas mat :D
ok ses hemma i vannas imorgon! hejda solen, alla spanjorer, gloria palace hotellet, den wunderbara hotellfrukosten, playan, poolen och hela fucking gran canaria!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara

Fin blogg osv.

RSS 2.0