18.25 i amadores

Jaha da sitter jag har igen. Denna gang har jag ca 9 minuter pa mig (y) hehe
Vi vantar pa att alla resturanger ska oppna sa vi kan ga och ata. Dom har typ siesta till 19.30 och klockan ar bara 18.25 har nu.
Idag har vi legat nere pa playan och solat och badat. Fast efter ett tag kom det massa morka moln.. :( men har anda fatt lite farg idag :D Och brant mig...........
Aker hem imorgon kvall. Bussen harifran gar 03.30 fredagnatt/lordagmorgon kommer doooooo sa drygt. Ar hemma vid 3 i Umea wihoo typ 12 timmars resa framfor oss taggaaaaaaaa.... Men vi har ju imorgon kvar sa da ska vi steka lite extra vid poolen :D

HEJDAAAAA fran amadores


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara

Fin blogg osv.

RSS 2.0